Friday, May 15, 2009

Cornulete colorate


Spre seara ne-a apucat o pofta de dulce :) adica pe mine si pe copilas ..asa ca ne-am apucat de treaba :). Ne-a facut pofta Bucataria Paradis si-i multumesc ca mi-a adus aminte de cornuletele astea.

 

Pentru cornuletele delicioase am folosit :


ALUATUL:
-drojdie
-4 oua
-300ml lapte
-200 ml ulei
-2-3 ling. zahar
-2-3 plicuri zahar vanilat
-1 praf de copt
-1kg faina
* 3 linguri de cacao pt. jumatate de aluat

SIROPUL:
-1 cana de zahar
-1 cana de apa
-esenta lamaie Dr. Oetker 1/2 lingurita

Se prepara maiaua din drojdie, putin lapte cald si zahar.Apoi se framanta cu restul ingredientelor sa iasa un aluat moale. Nu se lasa la dospit deoarece creste in cuptor.
Se imparte aluatul in doua se fac doua bile . Una dintre ele se amesteca cu cacaoa.
Din fiecare bila mare se mai fac 8 bile mai mici . Aici am pozat doar partial din ele



Pentru formarea cornuletelor avem nevoie concomitent de o bila cu cacao si una simpla. Se intind cele doua bile ca doua clatite , se pun una peste alta si se taie in 8 parti deci vor rezulta 8 triunghiuri


care se vor rula de la baza. Ce nu am facut eu si se vede este ca marginile cornuletului nu le-am bagat un picut inauntru si de aceea au iesit asa lunguiete si nici nu le-am umplut cu nimic si bine am facut sunt delicioase asa



Am bagat la cuptor cam 20 min la foc potrivit



Intre timp am pus la fiert siropul din apa , zahar si esenta de lamaie iar cand zaharul s-a topit am oprit focul.
A iesit si prima tava de cornulete care merg in sirop dupa cateva minute cand se racesc un pic



si ajutorul meu cu mare grija le da pe fiecare prin sirop :)



Se presara cocos si eventual zahar pudra.







4 comments:

  1. Nu te-ai gandit sa le vinzi?

    ReplyDelete
  2. Nelu multam de idee :) daca nu ar fi atatea complicatii cu actele chiar mi-as deschide o PF macar :p

    ReplyDelete
  3. ...de mult ,de mult,am mincat asa ceva...sint foarte bune!

    ReplyDelete
  4. Draga Carmen de-aia am tinut si eu sa le fac pentru ca mi-au adus aminte de copilarie :)

    ReplyDelete